· Datum: 17.3.2019
· Místo: Třinec – Konská 48, 739 61 Třinec
· Autor: Tadeusz Czapla
· Schvalovatel zápisu: Taťána Sobelová Kokotková (9.4.2019) · Účast:
- přítomni: Lukáš Kulla, David Konderla, Jana Šmatlavová, Helena Kullová, Pavlína Skupieňová, Tadeusz Czapla
- nepřítomni: Taťána Sobelová Kokotková
Program jednání, témata a usnesení:
1) Shrnutí turnaje ve stolním tenise
- Po sportovní stránce – konaly se 4 turnaje – hlavní turnaj jednotlivců (15 hráčů), turnaj žen (6 zúčastněných), turnaj smíšených dvojic (11 přihlášených dvojic) a turnaj ve čtyřhře (16 týmů). Hlavního turnaje jednotlivců se zúčastnilo oproti loňskému roku opět o něco méně hráčů, na popularitě získávají turnaje dvojic. Herní systém byl upraven na malé sety do 11 bodů, což zkrátilo všechny turnaje na potřebnou dobu a poskytlo i dost prostoru pro hru mimo soutěžní dění. Turnaj proběhl v duchu fair play a bez žádných komplikací. O průběh turnaje po sportovní stránce se starali Lukáš Kulla a Ondřej Kulla a na hladkém průběhu turnaje mají velkou zásluhu a velké díky.
- Po stránce organizační – smlouva se školou a pronájem samotný proběhl podle plánu. Pronajatý čas postačil k uskutečnění celého turnaje bez protahování. Přípravy před turnajem a nachystání sportoviště i bufetu se zúčastnilo málo lidí, pro příští ročník je potřeba domluvit víc lidí. Po sportovní stránce nebyly vzneseny žádné výtky. Bufet s jídlem perfektně byl zajištěn po stránce nabídky i po stránce personální. Obrovský úspěch sklidila zelňačka a zákusky. Velký dík za přípravu a zajištění bufetu patří Pavlíně Skupieňové, Heleně Kullové a Janě Šmatlavové a všem ženám, které darovaly koláče a zákusky. Stánek s pitím a jiným občerstvením měl dostatečný sortiment, ale slabší personální zajištění, zde je potřeba do příštího roku velké zlepšení v komunikaci a angažování více osob.
- Fotodokumentaci zajistil pan Marek Suchý, rovněž mnohokrát děkujeme, fotogalerie je dostupná na webu spolku.
- Po stránce finanční – rekordní zisk za posledních pár let, především díky možnosti vrácení nespotřebovaného zboží z bufetu alko a nealko. Podrobná finanční bilance je přílohou zápisu.
- Celkově lze akci považovat za velmi úspěšnou.
2) Koupě stolu pro stolní tenis od pana Mazura
- Poslední dva ročníky turnaje byly hrány na čtyřech stolech současně, jeden ze stolů byl půjčován od pana Jana Mazura. Ten se rozhodl těsně před turnajem stůl prodat. Naštěstí s prodejem počkal a poskytl nám jej ještě letos pro naše potřeby. Nabízela se otázka, zda od pana Mazura stůl nekoupit. Cena byla panem Mazurem stanovena na 2.000,00 Kč.
- Členové výboru se dohodli, že stanovená cena je vzhledem k opotřebení stolu pana Mazura a ceně nového stolu vysoká a koupi zamítli (hlasování: pro 0, proti 5, zdržel se 1).
- Pokud se nepodaří na příští rok zajistit vypůjčení stolu, přichází v úvahu koupě zcela nového stolu z prostředků spolku.
3) Bankovní účet spolku – změny
- V období mezi schůzemi výboru řešil předseda Tadeusz Czapa změny v bankovním účtu. Stávající účet u Era Poštovní Spořitelny byl vyhodnocen jako nevyhovující po stránce praktičnosti i nákladovosti a všichni členové po telefonickém obeznámení se situací souhlasili se změnou.
- Bude založen nový účet spolku u Unicredit Bank s výhodnými podmínkami, platební kartou a internetovým bankovnictvím zdarma. Zde budou převedeny finanční prostředky ze starého účtu a starý účet bude zrušen.
- Potvrzení provedení všech úkonů proběhne na další schůzi výboru spolku.
4) Dodatek k nájemní smlouvě klubovny – rozšíření o prostory před klubovnou.
- Předseda Tadeusz Czapla seznámil členy výboru s průběhem jednání ve věci rozšíření nájemní smlouvy o prostory před klubovnou, s cílem jejich zkrášlení a využívání pro akce spolku. V této věci proběhla schůzka s ředitelkou místní základní školy. Výsledkem je ústní dohoda, že Základní škola jako provozovatel zařízení v majetku Města Třince souhlasí s rozšířením smlouvy, ale nemá kompetenci k podpisu dodatku. Dodatek je nutné řešit s odborem správy majetku Města Třince.
- Užitečnou informací ze schůzky je skutečnost, že údržba prostor kolem školy, tedy i před klubovnou, bude nově v kompetenci odboru Životního prostředí. Nabízela se otázka, zda možnost zkrášlení prostor před klubovnou výsadbou keřů a jiných rostlin neřešit přímo s odborem životního prostředí Města Třince bez nutnosti sepisování dodatku.
- Závěrem je další postup: schůzka s odborem životního prostředí pro projednání eventuální výsadby. V případě zamítavého postoje dořešení rozšíření nájemní smlouvy o prostory před klubovnou dodatkem ke smlouvě s odborem správy majetku města Třince.
5) Pronájmy tělocvičny místní základní školy pro sportovní aktivity spolku a soukromé pronájmy
– Výbor byl seznámen se systémem dlouhodobého pronájmu tělocvičny a skutečnými okolnostmi ohledně poskytování prostor, vyzvedávání a vrácení klíčů dle sepsané nájemní smlouvy. Cílem bylo zamyslet se, jak by se dalo systém pronájmu zlepši a zjednodušit. Následně se závěry seznámit provozovatele – ZŠ Míru a majitele – Město Třinec. Toto téma bude předmětem dalších jednání.
6) Jarní zájezd spolku Za rozvoj Konské dne 11.5. 2019
- Cílovou destinací bude Strečno a okolí, hlavním bodem programu bude plavba na pltích.
- David Konderla vytvoří urychleně událost na facebooku a připraví propagaci na webu.
- Do příští schůze pak budou připraveny časový harmonogram a plakát pro vyvěšení na nástěnkách a obvyklých místech.
- Evidenci účastníků povedou David Konderla a Jana Šmatlavová. Společně rovněž připraví alternativní plán pro případ špatného počasí.
7) Koupě ozvučení do klubovny
- Lukáš Kulla prezentoval výboru 2 typy ozvučení za konkrétní ceny. Na výběr byla levnější, mobilní varianta a dražší soustava, která by byla na stálo instalována v klubovně.
- Členové výboru jednohlasně zvolili variantu stálého ozvučení a zároveň navýšili rozpočet na koupi z plánovaných 5.000,00 Kč na 7.000,00 Kč. Koupi repro soustavy a předání dokladů pokladní zajistí Lukáš Kulla.
8) Pokladní záležitosti
– Výbor přijal na vědomí skutečnost, že příspěvek na koupi sportovního vybavení ve výši 2.000,00 Kč byl již vyčerpán à vybavení bylo zakoupeno a je již používáno. Doklad o koupi byl předán pokladní.
9) Brigáda v klubovně
– Po dlouhé diskuzi na toto téma bylo rozhodnuto, že brigáda proběhne na přelomu léta a podzimu. Do červnové akce „vaječina“ bude připraven seznam prací, které bude potřeba udělat, zároveň se členové výboru pokusí předjednat provedení prací u ostatních členů spolku, našich sousedů a spoluobčanů v Konské.
10) Termín příští schůze
– Termín další schůze se bude konat dne 21.4.2019 v 16:00 v klubovně spolku.
Úkoly a témata k dalšímu projednání výboru spolku Za rozvoj Konské:
- Dořešení smlouvy pronájmu prostoru klubovny – rozšíření i na prostor před klubovnou.
- Brigáda na výměnu dveří a vymalování klubovny.
Přílohy:
1) Seznam nakoupených věcí a prodejní ceny (za účelem archivace). 2) Vyúčtování akce „Turnaj ve stolním tenise“ konané 16.3.2019.
Příloha 1 – seznam nakoupených věcí a prodejní ceny (za účelem archivace) zelňačka
– 9 litrů,
+ 3 chleby a 20ks rohlíků,
- cena za 1 porci: 30,00 Kč;
1,5 kg tlačenky, 1,5 kg sekané na chlebíčky
- cena za 1 porci: 15,00 Kč;
6 druhů zákusků / koláčů,
- cena za 1 porci: 10,00 nebo 15,00 Kč (dle druhu);
čaj – cena za šálek 10,00 Kč; káva – cena za šálek 15,00 Kč;
pivo Radegast 12° – cena za 0,5l – 27,00 Kč,
- vypito 2x 30 litrový sud a 2x 15 litrový sud;
alkohol
- cena panáku – malý panák10,00 Kč / velký panák 20,00 Kč
- vypito 14 lahví rumu Republica 0,7 litru, 1x Zytnia vodka 0,5 litru a 1x Borovička Koniferum;
pochutiny – 5 ks tyčinek,
- 5 ks tatranky.
Příloha 2 – Vyúčtování akce „Turnaj ve stolním tenise“ konané 16.3.2019.
Turnaj ve stolním tenise 16.3.2019 | ||||||
Číslo listu | Datum | Typ dokladu | Text | Příjem | Výdej | Zůstatek |
1. | 17.3.2019 | VPD | nákup – alko, nealko, pochutiny | 8 178,00 | ||
2. | 16.3.2019 | PPD | stánek – káva, čaj, jídlo, zákusky | 2 100,00 | ||
2. | 16.3.2019 | PPD | stánek – alko, nealko, pochutiny | 12 889,00 | ||
3. | 16.3.2019 | PPD | startovné na turnajích | 3 350,00 | ||
4. | 17.3.2019 | VPD | nákup – chleba, rohlíky, hořčice | 139,00 | ||
4. | 17.3.2019 | VPD | nákup – tácky, alkohol, papír | 119,00 | ||
5. | 17.3.2019 | VPD | nákup – sekaná | 253,00 | ||
5. | 15.3.2019 | BÚ | nákup cen pro vítěze – sekt | 330,00 | ||
5. | 15.3.2019 | BÚ | nákup cen pro vítěze – Sportisimo | 1 276,00 | ||
6. | 17.3.2019 | VPD | ceny pro vítěze – medaile | 610,00 | ||
7. | 17.3.2019 | VPD | nákup – tlačenka | 224,00 | ||
7. | 17.3.2019 | VPD | nákup – uzené žebrové pásky | 186,00 | ||
8. | 17.3.2019 | VPD | pronájem těloctvičny | 1 500,00 | ||
Celkem | 18 339,00 | 12 815,00 | 5 524,00 | |||
Zisk | 5 524,00 |